پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
2573
-
الف
+

«پدر آن دیگری» در جشنواره فیلم پیونگ‌یانگ به نمایش درمی‌آید

فیلم سینمایی «پدر آن دیگری» در پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم پیونگ‌یانگ به نمایش در می‌آید.

فیلم سینمایی «پدر آن دیگری» در پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم پیونگ‌یانگ به نمایش در می‌آید.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، فیلم «پدر آن دیگری» به کارگردانی یدالله صمدی در پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم پیونگ‌یانگ در کشور کره شمالی به روی پرده خواهد رفت.

«پدر آن دیگری» محصول سال 93 است و یدالله صمدی غیر از کارگردانی، فیلمنامه آن را به همراه حسین مهکام بر اساس داستانی از پرینوش صنیعی نوشته است.

حسین یاری، هنگامه قاضیانی، بنفشه صمدی، مریم سعادت، اکبر عبدی، جمشید مشایخی، ثریا قاسمی، فریده سپاه منصور، شمسی فضل الهی و محمد ابهری در این فیلم نقش‌پردازی می‌کنند.

این فیلم داستان کودک شش ساله‌ای است که حرف نمی‌زند و همه او را مسخره می‌کنند و در خانواده و اطرافیان به غیر از مادر کسی از او حمایت نمی‌کند و بیشتر به پسر بزرگ‌تر توجه دارند تا اینکه پسر بچه از دست آنها فرار کرده و یک زن و مرد سالخورده او را پیدا می کنند و به خانه می‌برند و رفتار آنها در روحیه پسر تأثیر می گذارد، اما پس از بازگشت به خانه همان رفتارها از طرف پدر و مادر دیده می‌شود تا اینکه مادربزرگ به خانه می‌آید و کلید رابطه با او را پیدا می‌کند.

فیلم «پدر آن دیگری» برنده دو جایزه بهترین فیلمنامه و بهترین بازیگر کودک از جشنواره فیلم کودک هند است و تاکنون در باشگاه فیلم سینه‌کید در هلند، جشنواره کودکان در کانادا و جشنواره داکا در بنگلادش حضور داشته است.

جشنواره بین‌المللی فیلم پیونگ‌یانگ جشنواره‌ای دوسالانه است که در پایتخت کره شمالی از 26 شهریور تا 2 مهر 95 برگزار می‌شود.

ح ی / ح ی

نظر شما
ارسال نظر